Το Ινστιτούτο Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Καραμανλής σε συνεργασία με το Leadership Institute της Ουάσιγκτον διοργάνωσε επιμορφωτικό σεμινάριο πολιτικής επικοινωνίας και στρατηγικής για τους βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας. Στο σεμινάριο, την έναρξη του οποίου κήρυξε ο Πρόεδρος του Ινστιτούτου Ιωάννης Βαρβιτσιώτης, πέντε κορυφαίοι Αμερικανοί επικοινωνιολόγοι του Leadership Institute, μεταξύ των οποίων ο Πρόεδρός Morton Blackwell και ο Αντιπρόεδρός Mark Montini, ανέλυσαν διεξοδικά το στόχο και τη στρατηγική μιας προεκλογικής εκστρατείας, καθώς και ειδικότερα θέματα που αφορούν στην αποτελεσματική προβολή της δημόσιας εικόνας, τη μεταφορά του πολιτικού μηνύματος, την ανάπτυξη αποτελεσματικής στρατηγικής στα ΜΜΕ.
Για να καταδείξουν τη δύναμη των λέξεων και της εικόνας, οι ειδικοί του Leadership Institute, που έχει αναλάβει την πολιτική επικοινωνία Αμερικανών πολιτικών και στο παρελθόν στήριξε με επιτυχία την προεκλογική εκστρατεία του Προέδρου Ρήγκαν, εξέτασαν τους τρόπους ανάπτυξης μιας αποτελεσματικής δημόσιας ομιλίας και της προετοιμασίας δημοσίων δηλώσεων, ενώ χρησιμοποίησαν ως παραδείγματα επιτυχημένες και αποτυχημένες τηλεοπτικές εμφανίσεις Αμερικανών Προέδρων (Ρήγκαν, Νίξον, Κέννεντι, Κλίντον) καθώς και τεχνικές πολιτικών ηγετών. Αναλυτικά ο Πρόεδρος του Leadership Institute, Morton Blackwell, μίλησε για τη δημιουργία συμμαχιών και για τις εκστρατείες νεολαίας και ανέλυσε τα όρια και τις τεχνικές της αρνητικής διαφήμισης αναπτύσσοντας διεξοδικά εναλλακτικές μεθόδους για την αντιμετώπισή της, ενώ ο Αντιπρόεδρός Mark Montini ανέλυσε τη δυναμική της πολιτικής και των εκλογών καθώς και τις τεχνικές για μια αποτελεσματική δημόσια ομιλία.
Τέλος, οι επικοινωνιολόγοι Stephen Clouse και Dan Hazelwood ανέπτυξαν θέματα σχετικά με την αποτελεσματική στρατηγική στα ΜΜΕ, τη μετάδοση του πολιτικού μηνύματος, τη στρατηγική και τους στόχους μιας προεκλογικής εκστρατείας, καθώς και το ρόλο του έντυπου διαφημιστικού υλικού στην επιτυχή έκβασή της.