Πίσω

Εκπαίδευση: Ιδανικός δάσκαλος, η σωστή μέθοδος

Εκπαίδευση: Ιδανικός δάσκαλος, η σωστή μέθοδος

17/05/11

Η μέθοδος διδασκαλίας -και όχι ο διδάσκων- είναι αυτό που μετράει στην εκπαίδευση.

Η Καθημερινή

Ποιος είναι ο ιδανικός δάσκαλος δύσκολου μαθήματος Φυσικής σε 250 φοιτητές; Ο έμπειρος βετεράνος καθηγητής ή ο νέος μεταπτυχιακός φοιτητής που αλληλεπιδρά με τους φοιτητές μέσω συσκευών υψηλής τεχνολογίας;

Σύμφωνα με νέα μελέτη του νομπελίστα Φυσικού Καρλ Βίμαν η μέθοδος διδασκαλίας είναι σημαντικότερη από το ποιος διδάσκει. Ο δρ. Βίμαν διαπίστωσε ότι Καναδοί φοιτητές έμαθαν πολλά περισσότερα από βοηθούς καθηγητών που αξιοποίησαν διαδραστικές μεθόδους, παρά από βετεράνο καθηγητή που παρέδωσε κλασσικό μάθημα.

Η διαδραστική μέθοδος δεν περιείχε καθόλου παράδοση, χρησιμοποιώντας αντίθετα συζητήσεις σε μικρές ομάδες, γρήγορα τεστ στην τάξη και η χρήση συσκευών υψηλής τεχνολογίας βοήθησαν τους φοιτητές της ομάδας αυτής να κατανοήσουν καλύτερα το δύσκολο μάθημα.

Ο δρ. Βίμαν τόνισε ότι η επιτυχία της χρήσης καινοτόμων εκπαιδευτικών μεθόδων δεν αφορά μόνο τα μαθήματα θετικής κατεύθυνσης, αλλά και τις ανθρωπιστικές επιστήμες. Η δημοσίευση της μελέτης έγινε στην επιστημονική επιθεώρηση Science.

http://portal.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathciv_1_17/05/2011_391154

Copyright © 2011 idkaramanlis | All rights reserved.

Επικοινωνία

Πειραιώς 62
18346, Μοσχάτο
Τηλ. 2109444303
Fax. 2109444860
e-mail: info[at]idkaramanlis[dot]gr